ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3
  • بازديد ديروز : 27
  • بازديد کننده امروز : 1
  • بازديد کننده ديروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 3
  • بازديد هفته : 1,745
  • بازديد ماه : 49
  • بازديد سال : 13,471
  • بازديد کلي : 25,719
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.225.35.81
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

عنوان انگلیسی مقاله: New technology innovations with potential for space applications
عنوان فارسی مقاله: نوآوری های فناوری جدید به همراه پتانسیل هایی برای کاربرد فضایی
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اکتشافات و پیشرفت بشر در فضا توسط کشورهای مختلف دنبال می شود تا بتوانند به کشف، کاربرد، و توسعه فضا آشنایی یافته و تجارب بشر را در این زمینه بالا برند. این اهداف شامل : افزایش دانش بشر در ارتباط با فرایند های طبیعی با استفاده از جو فضا ؛ اکتشاف و بررسی منظومه شمسی ؛ امکان دستیابی به سفر های فضایی منظم ؛ بهبود شرایط زندگی بر روی زمین از طریق زندگی و کار در فضا . جنبه های مهم ماموریت های فضایی آینده بر مبنای توسعه زیرساخت ها برای بهینه کردن سطح ایمنی، بازدهی و هزینه می باشد. یکی از موئلفه های اصلی این ماموریت ها شامل مدیریت عملکردهاست. ایستگاه فضایی بین المللی ناسا تجارب گسترده ای را در زمینه زیرساخت ها و عملیات کسب کرده است. به این ترتیب، روش های سازمان دهی شده ای برای اجرای تحقیقات و عملیات موفق فضایی مورد نیاز می باشد که مستلزم ذکاوت و استفاده کارامد از منابع انسانی و فناوری می باشد.
بسیاری از فناوری های انقلابی توسط محققان و کارشناسان فناوری ایجاد می شود به عنوان یک امر حیاتی در امنیت ماموریت های فضایی، موفقیت در این زمینه، بازدهی با توجه به هزینه پرداخت شده و سودمند بودن آن ها به شمار می آید. این موارد شامل : فناوریترکیب پلیمرهای فلزی یونی، لیزرهای غیر هادی، حسگرهای دامین- زمان، و سیستم های ارتباطی ؛ قابلیت هدایت در دمای بالا؛ نانوفناوری؛ راکت های پلاسمای مغناطیسی با تکانش ویژه متغیر, منطق فازی ؛ فناوری موج ضربه ای ؛ و شبکه های عصبی می باشد. بررسی بعضی از این موارد و کاربرد آن ها در ماموریت های فضایی در این مقاله نشان داده می شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

عنوان انگلیسی مقاله: Automatic Assembly Transfer Systems
عنوان فارسی مقاله: سیستم های انتقال مونتاژ اتوماتیک
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در اسمبلی اتوماتیک، عملیات اسمبلی مجزای مختلفی معمولا در ایستگاه های کاری مجزا به اجرا در می آید. در این روش از اسمبلی، تجهیزاتی برای انتقال بخشی از اسمبلی های تکمیل شده از یک ایستگاه کاری به ایستگاه کاری دیگر مورد نیاز بوده، و ابزارهایی می بایست ایجاد گردد تا این اطمینان به وجود بیاید که هیچ حرکت نسبی بین اسمبلی و شرایط کاری یا ربات در هنگام اجرای عملیات وجود نداشته باشد. زمانی که اسمبلی از یک ایستگاه به ایستگاه دیگر منتقل می گردد، ضروری می باشد که در شرایط مناسب نگهداری شود. به این منظور، اسمبلی معمولا بر روی یک مبنا یا حامل کاری ایجاد شده، و تجهیزاتی طراحی می شود تا ابزار کار را از یک ایستگاه به ایستگاه دیگر منتقل کند.؛ نمونه ای از حامل های کاری معمول در شکل 2.1 نشان داده شده است. تجهیزات اسمبلی معمولا بر طبق به سیستم هایی که منطبق با انتقال حامل های کاری می باشند ( شکل 2.2) طبقه بندی می شوند. بنابراین تجهیزات اسمبلی همراستا، مواردی هستند که حامل های کاری در یک مسیر مستقیم منتقل شده، و دستگاه های چرخشی مواردی می باشند که حامل های کاری در یک مسیر مدور جا به جا می شوند. در هر دو نوع این تجهیزات، انتقال حامل های کاری به صورت مستمر یا متناوب می باشد. 
2.1 انتقال متوالی
با توجه به انتقال متوالی، حامل های کاری در یک سرعت ثابتی جا به جا شده در حالی که راس کار حرکت خود را حفظ می کند. زمانی که عملیات کامل شد، راس کار به موقعیت اصلی خود برگشته و مجددا توسط حامل های کاری نگه داشته می شود. متناوبا، راس کاری در یک مسیر دورانی محسوس نسبت به حرکت حامل های کاری جا به جا می شود. 
سیستم های انتقال متوالی دارای کاربردهای محدودی در اسمبلی خودکار بوده زیرا راس کار و تجهیزات مربوطه اغلب موارد سنگین بوده و همچنین می بایست به صورت ثابت باشند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

عنوان انگلیسی مقاله: New generator incomplete differential protection based on wavelet transform
عنوان فارسی مقاله: حفاظت ناتمام ديفرانسيلي ژنراتور جدید براساس تبديل موجك
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مقاله تکنیک كامپيوتري دیجینال  بر مبنای تبدیل برای طرح ديفرانسيلي ناقص ژنراتور مطرح می کند. با استفاده از خطاي جريان‌هاي فركانس بالاي ژنراتور طرحي جديد ایجاد شده که می تواند به تشخیص خطا با حساسيت بالايي پرداخته و همچنبن قادر به تفکیک بین خطاهاي داخلي و خارجي می باشد. كارآيي طرح پيشنهادي در آزمايش و عمل به اثبات رسيده است. نتايج نشان دهنده‌ آن هستند كه طرح مزبور مي‌تواند خطای ژنراتور را با حساسيت بالايي در تمامي شرايط كاري آشکار نمايد. 
کلیدواژه: خطای داخلی ژنراتور، تبدیل موجک، حفاظت دفرانسیل،جریان فرکانس بالا
1.مقدمه
خطاهای استاتور ژنراتورهای سنکرون ایجاد مشکلات جدی خواهند کرد زیرا که این خطاها همراه با خطاهای بزرگ جریان هستند، که نتیجه‌ي این عمل آسیب‌های مکانیکی و هزینه‌ي تعمیرات بسیار بالاست[1,2]. حفاظت دیفرانسیل یکی از متعارف ‌ترین روش‌هایی است که برای حفاظت استاتورهای ماشین‌های سنکرون بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر یک ژنراتور بزرگ و گران قیمت را در نظر بگیریم، حفاظت از آن مسئله‌ی بسیار مهمی است و امكان دارد خطاهاي داخلي باعث آسيب‌هاي جدي به قسمت‌هاي مكانيكي و آسيب های حرارتي شوند. از این رو؛ تجهیزات کاملی جهت سیستم محافظت ژنراتور مورد نیاز است. جهت توسعه‌ي بهینه‌ي تجهیزات محافظت ژنراتورها، تلاش‌های بسیاری انجام شده است. از جمله این روش‌ها می‌توان به حفاظت دیفرانسیل ؛ حفاظت دیفرانسیل قطع- فاز متقاطع  و  حفاظت دیفرانسیل متقاطع دستگاه ها  اشاره کرد که البته نمی‌توان گفت این روش‌ها کامل هستند و مواردی مشاهده شده است که قادر به تشخیص نیستند[2].

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

عنوان انگلیسی مقاله: Materials with specific magnetic properties
عنوان فارسی مقاله: موادی با ویژگی های مغناطیسی
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف مقاله، بررسی ویژگی ها و احتمالات کاربردی مواد مغناطیسی نرم و سخت جدید می باشد. دیدگاه دیگری که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد، مقایسه این مواد با مواد مغناظیسی کلاسیک و نشان دادن تاثیر آنها روی توسعه تکنولوژی مدرن مرتبط با کوچک سازی دستگاه ها در زمینه های مختلف تکنیک ها می باشد. 
طراحی/متدولوژی/راهکار: اساس اصلی این مقاله، مقایسه ویژگی ها و احتمالات کاربرد مواد مغناطیسی نرم و سخت با در نظر گرفتن توسعه ی تکنولوژی ساخت و تولید  این مواد می باشد که با دستیابی به ماکزیمم ارزش های احتمالی ویژگی ها به ساده سازی ساخت ماشین ها و دستگاه ها با استفاده از عناصر مغناطیسی اجازه می دهد. 
یافته ها: در مقایسه با مواد مغناطیسی کلاسیک، مواد مغناطیسی مدرن دارای تکنولوژی بهینه تولید با ویژگی هایی می باشند که به کوچک سازی، ساده سازی و کاهش هزینه های دستگاه ها اجازه می دهند. 
استنباط های عملی: بررسی بیشتر برای دستیابی به ویژگی های بهبودیافته مواد مغناطیسی و بررسی های ساخت های ماشین ها و دستگاه های جدید با این مواد هنوز مورد نیاز می باشند. 
اصالت/ارزش: این مقاله مروری بر توسعه مواد مغناطیسی مدرن می باشد. 
مقدمه
اکثر مواد ویژگی های مغناطیسی دارند. می توان با بررسی حلقه ی پسماند، اطلاعات زیادی در مورد مواد مغناطیسی بدست آورد که رابطه ی بین چگالی شار مغناطیسی القا شده B و نیروی مغناطیسی H را نشان می دهد. که اغلب حلقه ی B-H نامیده می شود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

عنوان انگلیسی مقاله: Drilling of carbon composites using a one shot drill bit. Part I: Five stage representation of drilling and factors affecting maximum force and torque
عنوان فارسی مقاله: دريل کاري کامپوزيت هاي کربني به کمک نوک مته یک شات: تشريح مراحل پنج گانه حفاري و فاکتورهاي تأثيرگذار بر بيشترين ميزان نيرو و گشتاور
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نيروي پيش بري و گشتاور ايجاد شده در طول انجام عمليات دريل کاري يا حفاري، دربرگيرنده اطلاعات با اهميتي در رابطه با کيفيت حفره ايجاد شده و سطح مطلوب براي نوک مته مي باشد. در اين مقاله نيروها و گشتاور ايجاد شده در طول عمليات سوراخ کاري کامپوزيتهاي کربني، که در آنها از الياف کربني استفاده شده است، به کمک يک دريل یک شات مورد بررسي و تشريح قرار مي گيرد. علائم موجود در دامنه زماني بر مراحل تقسيم مي شوند و مشکلات متداول و عيوب مرتبط با آنها در هر مرحله زماني تشريح و بررسي مي گردد. همچنين نشان داده مي شود که چطور پوشش سطحي ابزارآلات و ضخامت قطعه کارها بر روي نيروي پيش بري و گشتاور ايجاد شده در طول عمليات سوراخ کاري تأثير مي گذارد. يافته هاي به دست آمده در اين مقاله به منظور بهينه کردن و توسعه مدل هاي رياضي مرتبط با افزايش حداکثري نيروي پيش بري به کار مي روند که اين مسئله در بخش دوم از همين مقاله ارائه شده است که مي توان آن را منبعي ارزشمند براي بهينه سازي هاي آتي در زمينه سوراخ کاري کامپوزيتهاي کربني به وسيله مته هاي دريل یک شات دانست. 
1.مقدمه 
اگر چه الياف کربني از جنس فلز نمي باشند، اما سالهاست که در صنايع از اين الياف استفاده مي شود و به اصطلاح مي گويند : « آنرا مانند فلز ببُر» نتايج اين نظريه معمولاً ايجاد پوشش هاي غير معمول مي باشد. در مواردي که ماندگاري ويژه بالا و کيفيت بالايي همچون نوک مته هاي دريل در سوراخ کاري کامپوزيتها مورد نظر است مي توانيم کارايي دريل هاي پيچشي را بهبود ببخشيم. در اين حالت موانعي در سوراخ کاري رشته هاي کربني وجود د ارد. ذوب و قالب ريزي و صافکاري اين سطوح در چنين شرايطي مورد توجه مي باشد. ورق کاري را معمولاً به نحوي انجام مي دهند که اثرات نيروهاي اعمالي ايجاد لبه نکند. محققين مطالعات فراواني بر روي اين پديده انجام داده اند.و براي دستيابي به چنين ورق کاري مطلوبي بايد بر روي کنترل نيروهاي رانشي در طول عمليات کار کرد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

عنوان انگلیسی مقاله: Effect of PWHT cycles on fatigue crack growth and toughness of quenched and tempered pressure vessel steels
عنوان فارسی مقاله: تاثیر چرخه های حرارتی پس از جوشکاری (PWHT) بر رشد خستگی شکاف و استحکام ظروف فشار فولادی که حرارت دیده و سرد شده
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ظروف فشار قابل انتقال که معمولا از فولاد حرارت دیده و سرد شده (QT) ساخته شده اند، باید بدون توجه به ضخامت ظرف، بعد از جوشکاری حرارت ببینند (PWHT). ظروف فشار قابل انتقال شاید در طول عمرشان تا 4 چرخه (PWHT) را با دمای بین 540 تا 590 درجه تجربه می کنند و نگرانی هایی در مورد تاثیرات این عمل بر روی ویژگی های مکانیکی ظروف پایه (مادر) بوجود آمده است.
 این مقاله تحقیقی را در مورد مقاومت در برابر رشد خستگی شکاف، تاثیر استحکام و استحکام ترک خوردگی CTOD در دو نوع فولاد حرارت دیده و سرد انجام می دهد. قسمت فلز مادر برای هر دو فولاد بررسی شده است و سپس در معرض حرارت و چرخه (PWHT) قرار گرفته شده است. اگرچه مقاومت به رشد خستگی شکاف با چهار چرخه حرارت پس از جوشکاری کاهش یافت ولی کاهش قابل توجهی در تاثیر استحکام و استحکام ترک خوردگی CTOD وجود داشت.
مقدمه
روش حرارت پس از جوشکاری (PWHT) یک مرحله ضروری و پرهزینه در ساخت یا جوشکاری ظروف فشار قابل انتقال ساخته شده از فولاد  حرارت دیده و سرد شده (QI) است (PWHT) یک فرآیند آزاد سازی فشار است که فشارهای اضافی در فولاد (QI) یا گرمایی بین 540 تا 590 درجه سانتیگراد کاهش می یابند و این گرما بسته به ضخامت ظرف متفاوت است. در مورد اینکه آزاد سازی فشار می تواند منجر به تاثیرات معکوسی بر روی استحکام و ویژگی های خستگی صفحه اصلی شود، تحقیقات کمی وجود دارد مخصوصا وقتی چرخه های تکراری و چند گانه (PWHT) به کار برده شود برخی از تحقیقات قبلی {9،8} نشان می دهند که اگرچه (PWHT) به طور زیان آوری بر استحکام {8} تاثیر می گذارد ولی تاثیر کمی بر رشد خستگی شکاف دارد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

عنوان انگلیسی مقاله: Acoustic emission based drill condition monitoring during drilling of glassphenolic polymeric composite using wavelet packet transform
عنوان فارسی مقاله: نظارت شرایط حفاری بر مبنای انتشار صوت (حفر كننده) در طول حفاري تركيب پلیمری فنل/شیشه با استفاده از تغییر بسته موج
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
براي تشخيص و ارزيابي وضعيت ابزار به مجموعه مناسبي از سيگناله اي فني جرياني نياز بوده كه اين سيگنال حسگر مناسبي براي بازنگري و كنترل اين موقعيت ها مي‌باشد. در اين مبحث بسته موج متغير به عنوان ابزاري بوده كه از آن براي تشخيص سيگنال هاي نشر صوتي موقعيت پليمر يك شيشه مصنوعي طول حفاري استفاده مي‌شود. نتایج نشان می دهد که شاخص های نظارت انتخاب شده از ضريب بسته‌هاي موج استخراج به طور موثر قادر به تشخیص شرایط مته است.
1. مقدمه
در سالهاي اخير استفاده از (باخت) ضريب‌هاي مواد مركب در هر حوزه مهندسي به خاطر مقرون به صرفه بودن مواد پيشرفت داشته است. هر چند كه تعين ويژگيهاي مواد مركب به خاطر وجود 2 يا چند فاز مختلف مورد ترديد بوده و با اشكال روبه‌رو مي‌شود. حفاري يكي از فرايندهاي ماشيني است كه در مواد مركب بطور جدي دنبال مي‌شود در حاليكه اجزاي خروجي تركيب كه براي كامل كردن مجموعه نياز بوده و معمولاً نزديك به شبكه‌ها بخش توري تشكيل مي‌شوند. حفاري فرآيند پيچيده‌اي است كه خصوصاً با وجود فاكتورهاي مشخص در مواد مركب بطور تصادفي بر مجمر ابزار تاثير گذاشته و آنرا فرسوده مي‌كند. خطرات متعدد كوچكي امثال ترك خوردگي قالب بافت داخلي (ماتريكس) قالب و شكستگي الياف خارجي وجود داشته كه تمام اين خطارت شامل حفره‌ها و پرش‌هاي مواد بوده كه در طول حفاري مواد ايجاد مي‌شوند. سطح اين خطارت وابسته به وضعيت ابزار برش در طورل ماشيني كردن تنها دارد. براي جلوگيري از بروز خسارت در كار مواد به خاطر مته (حفر كننده) ناقص معمولاً قبل از اينكه عمر مفيد ابزار تمام شود تعويض مي‌شود حتي با رعايت كردن اين اصل راهي براي پيش‌بيني مته‌هاي معيوب وجود ندارد. با اين اطلاعات راهي معتبر ايجاد شده تا موقعيت وضيعيت مته‌ها را بطور اتوماتيك و متوالي كنترل شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

عنوان انگلیسی مقاله: A Review on NanoFluids, Experiments and Applications
عنوان فارسی مقاله: مروری بر نانوسیالات، آزمایشات و کاربردها
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پژوهش در انتقال حرارت همرفتی با استفاده از تعلیق نانومتری ذرات جامد در مایعات بازی، تنها در طول دهه گذشته آغاز شده است. تحقیقات اخیر درباره نانوسیالات، که اغلب تعلیق نامیده می شود، حاکی از آن است که نانوذرات معلق بطور قابل ملاحظه ای خواص حمل و نقل و ویژگی های انتقال گرمای تعلیق را تغییر میدهند. بخش دوم مقاله به مرور و بررسی، ویژگی های انتقال حرارت و جریان سیال نانوسیالات را در جریان همرفت اجباری و آزاد و کاربردهای بالقوه نانوسیالات تحت پوشش می دهد.  همچنین فرصتهایی برای تحقیقات آینده نیز شناخته شده اند.
مقدمه
تهیه نانوسیالات اولین گام مهم در مطالعات تجربی درباره نانوسیالات است. نانوسیالات صرفا مخلوط مایع و جامد نیستند. برخی از الزامات خاص ضروری اند ، به عنوان مثال، تعلیق مسطح و پایدار، تعلیق با دوام، تراکم ناچیز ذرات، عدم تغییر شیمیایی سیال و غیره. نانوسیالات با پخش ذرات جامد در مقیاس نانومتر در مایعات بازی مانند آب ، اتیلن گلیکول (EG)، روغن ها و غیره تولید می شوند. در سنتز نانوسیالات، تراکم، یک مشکل عمده است. عمدتا دو روش برای تولید نانوسیالات استفاده می شود: روش تک مرحله ای و روش دو مرحله ای. روش تبخیر مستقیمِ تک مرحله ای توسط Akoh  و همکاران توسعه داده شد و تکنیک VEROS نام دارد (تبخیر در خلأ بر روی یک بستر نفت سیال). ایده اصلی این روش، برای تولید نانوذرات بود، اما جداسازی ذرات از مایعات برای تولید نانوذرات خشک دشوار است. یک فرایند اصلاح شده‏ی VEROS  توسط Wagener  و همکاران پیشنهاد شد. آنها پراش ماگنترون با فشار بالا را برای آماده سازی تعلیق با نانوذرات فلزی مانند نقره و آهن بکار گرفتند.  ایستمن و همکاران، یک تکنیک اصلاح شده‏ی VEROS را که در آن بخار مس به طور مستقیم در نانوذراتی که از طریق تماس با جریان فشار بخار کم مایع (EG)  منقبض شده اند توسعه دادند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

عنوان انگلیسی مقاله: Noninvasive sEMG-based Control for Humanoid Robot Teleoperated Navigation
عنوان فارسی مقاله: کنترلگرمبتنی بر ثبت گرافیکی فعالیت الکتریکی بازو غیر تهاجمی برای هدایت از راه دور ربات برقی شبیه انسان
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله کاربرد رابط غیر تهاجمی sEMG (ثبت گرافیکی فعالیت الکتریکی بازو غیر تهاجمی ) برای کنترل ربات شبیه انسان بین جاهای دور از طریق ارتباطات اینترنتی بی سیم ارائه می کند. به منظور اینکه سیگنال های sEMG سه حرکت مچ را تشخیص دهند بواسطه پوست بازوی کاربر سنجیده می شوند. حرکات مچ دستورهایی را برای ربات شبیه انسان می دهد. جهات حرکت مچ بطور حسی با جهات حرکت ربات قابل مقایسه است، بنابراین کاربر می تواند ربات را به طور طبیعی کنترل کند. با ادغام دستگاه خودکار با رابط مبتنی بر sEMG، حرکات احتمالی ربات گسترش می یابد. بمنظور اطلاعات محیطی از مکان های دور دست، تصاویر دوربین بر روی سر ربات به صفحه رابط کامپیوتر انتقال داده می شود. ما آزمایشاتی را انجام دادیم که در آن افراد، ربات شبیه انسان را کنترل می کنند تا به هدایت ان از موقعیت آغازی به طرف مقصد بپردازند. نتایج آزمایشی اثبات می کند که امکان روش رابط با مقایسه آن با کنترلگر کیبورد وجود دارد.
1.مقدمه
رابط های سیگنال عصبی بین انسان و کامپیوتر (HCLs) منفعت بسیاری دارو بعضی موارد اثبات کرده اند که این روش ها این قابلیت را دارند. با کمک تجهیزات حسی غیرتهاجمی می توان به نیت کاربر پی برد که این تجهیزات اطلاعاتی مربوط به حرکات بدن خیلی فراهم می کند که نسبت به تجهیزات حسی محرک و جنبش شناسی مثل حس گرهای نیرو و دنبال کننده های حرکتی سریعتر است. برق نگاری ماهیچه یکی از جالب ترین سیگنال های عصبی است که قصد کاربر را ردیابی می کند زیرا بصورت آنلاین می توان این سیگنال ها را اندازه گیری کرد در حالیکه به نسبت سیگنال به اغتشاش تحت تکنولوژی های رایج دسترسی دارد. سطح EMG بر روی پوست بواسطه ولتاژهای الکتریکی سنجیده می شود که  فعالیت های عصبی و عضلانی را ارائه می کند که در ماهیچه های منقبض شده بوجود می آیند. این فعالیت های شناخته شده طبق رفتارهای عمدی متمایز شده اند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

عنوان انگلیسی مقاله: Dampers Shock Absorber
عنوان فارسی مقاله: ضربه گیرو کمک فنر
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تا زمانی که خودرویی فاقد یک ساختار تقلیل دهنده نیرو باشد، فنر آن، انرژی را که از یک دست انداز جذب کرده، به صورت و آهنگ کنترل نشده ای پخش کرده و رها می سازد. فنر در بسامد طبیعی خود باز و بسته می شود تا جایی که همه انرژی را که جذب کرده، از دست بدهد. تعلیقی که تنها بر اساس فنرها طراحی و ساخته شده باشد، سواری بسیار پرتحرک و بسته به نوع زمین، خودرویی غیرقابل کنترل را به وجود می آورد.
در تعریف ضربه گیر، یا کمک فنر، باید گفت "وسیله ای برای کنترل حرکات نامطلوب فنر در طی فرآیند تقلیل." کمک ها، کار تقلیل نیروی حرکات لرزشی را بر عهده دارند، بدین صورت که انرژی جنبشی (حرکت تعلیق) به انرژی گرمایی تبدیل می شود، و انرژی گرمایی نیز در سیّال روغنی (هیدرولیکی) از بین می رود. برای درک بهتر طرز کار آن، به درون یک کمک فنر نگاهی می اندازیم تا ساختار و عملکردش را بهتر ببینیم.
 کمک، اساساً یک پمپ روغن است که مابین بدنه خودرو و چرخ های آن قرار گرفته است. سر بالایی آن به بدنه (که همان وزن معلق باشد) و سر پایینی اش به اکسل، نزدیک چرخ (که همان وزن نامعلق باشد)، اتصال دارد. در یک طرح دو لوله ای، که یکی از رایج ترین انواع کمک ها می باشد، سر بالایی (از داخل) به یک میل پیستون متصل است، که آن نیز خود به یک پیستون اتصال دارد، که در نهایت پیستون در لوله ای حاوی سیّال روغنی قرار دارد. لوله ی داخلی را لوله فشار و لوله ی خارجی را لوله ذخیره (محافظ) می نامند. لوله ذخیره، سیال روغنی مازاد را ذخیره می کند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تبلیغات 11



سیستم تجارت الکترونیک می مارکت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران بابیش از 1000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، معتبرترین سیستم همکاری درفروش را در بین تمام سیستمهای مشابه ایرانی داشته و با  عنایت به همکاری با بزرگترین سایت ها و گروه های اینترنتی ایران  در این بخش،همواره سعی بر این دارد تا با ارائه  امکانات متنوع  و عملکرد شفاف درمحیطی سالم به ارائه خدمات خود بپردازد.

امّا برتری می مارکت نسبت به سیستمهای مشابه چیست؟

1.پرداخت 30 تا 60 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت
2.تسویه حساب کاملا شفاف و منظم
3. وجود محصولات متنوع و  کاملا به روز (بیش از 1000 عنوان محصول و اضافه شدن روزانه 1 محصول به فروشگاه
4. امکان جذب زیر مجموعه و دریافت 15 درصد از فروش هرزیر مجموعه به عنوان پاداش

5.واریز 100 درصد سفارشات توزیع شده و 80 درصد سفارشات درحال ارسال در هر تسویه حساب (امکانی که فقط و فقط در می مارکت وجود داشته و هیچ یک از سیستمهای مشابه هیچ مبلغی از سفارشات در حال ارسال را پرداخت نمی کنند)
6. امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات به صورت لینک باکسهای انتخابی ، استفاده از بنرهای تبلیغاتی محصولات مختلف به شکل تصادفی ، امکان ساخت یک فروشگاه کوچک با کدهای تبلیغاتی و دهها امکان جدید و بی نظیر دیگر
7.ایجاد شاپلاگ به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی برای تمامی وب مسترها.
هر شاپلاگ شامل تمامی محصولات فروشگاه ها بوده و درچند قالب مختلف ارائه می گردد. شاپلاگ ها همزمان با فروشگاه های اصلی بروز می شوند.
8.امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل با استفاده از گزارشات گرافیکی و با استفاده از نمودارهای ستونی
9.گزارشات کامل و دقیق بر اساس میزان فروش و کالاهای فروخته شده وب مستر و تمام زیر مجموعه ها
10.ده سال سابقه درخشان در زمینه تجارت الکترونیک